Kuten otsikko kertoo oon ihan koomassa. Väsyttää ja mikään ei oikein huvita. Oonkin nukkunu melkein koko viikonlopun. Keskiviikosta asti meidän alakerrassa on taas ryypätty,huudettu ja vedelty toisia lättyyn. Tasavertainen pariskunta, molemmat hakkaa vuorotellen toisiaan. Alkaa olla mitta sen verran täysi, että seuraavaksi soitetaan poliisille. Vaikka eiköhän se meno jatku samanlaisena ens viikonloppuna.

Oon ollu väsynyt, mut päässä kyllä pörisee...

1. Haluisin alkaa kotihoitajaksi Romaniasta tuleville koirille. Ne siis tulis mulle siksi aikaa kun niille löydetään kodit. Puhutaan siis muutamasta päivästä pariin kuukauteen. Oon joskus ollut siellä listalla, mut sillon ei ollu tarvetta ja sit oman elämäntilanteen takia en voinut enää ottaa. Nyt olis taas elämäntilane ok, mut isäntä ei suostu. Kyllä mä toisaalta ymmärrän, että se ei halua kun mulla on välillä tuo rikkinäinen polvi niin kipeä, että lenkitys voi olla hankalaa. On mulla toki mun oma rakkaus-pakkaus koiruus, joka aina välillä tulee mun luokse.

2. Mun pitää päästä kesällä festareille! Toissa vuonna olin Ruisrokissa ja sinne palava halu olisi. Toinen vaihtoehto olis Ilosaari. Se vaan on niin kamalan kallista. Mä oon jo sen verran vanha täti, että teltassa on ihan mahdotonta kuvitella nukkuvansa. On tässä lähettyvillä muutamia pieniä kekkereitä, mut ei niistä voi puhua samaan aikaan festareiden kanssa. Ehkä mä kuitenkin keksin jonkun keinon päästä oikeille festareille ja se Riussi olis ihan no.1 !

3. Mulla on joku kehonmuokkaus-vimma. Ensinnäkin haluisin alkaa venyttää korvaa. En oo koskaan ennen sitä kokeillu. Mulla on kyllä lävistyksiä. Naamassa 3 ja korvassa 6. En haluu todellakaan mitään isoa reikää...joku 4-6mm riittää hyvin. Meillä on myös ollu suunnitteilla ottaa sisarus-tatuoinnit mun siskon ja veljen kanssa. Niillä ei kummallakaan oo yhtään kuvaa niin oon saanut niitä jonkin aikaa pehmitellä. Nyt ne kuitenkin on jo melkein lupautunut. Mulla on ennestään 7 kuvaa. Eka tuli otettua 16-vuotiaana vanhemman luvalla. Yks kuva on sellanen mistä en oikein pidä, mutta siitä saa  jatkamalla ihan kivan. Rahoitus vaan on aina se suuri ongelma!

Ai nii! Yks mikä raastaa mun hermoja on toi rikki mennyt puhelin tai eihän siitä kosahtanu ku lasi paskaksi. En tiedä, että korjauttaisinko vai hommaisinko uuden luurin. Toi Samsung galaxy S4 on mulle kyl ihan hyvä ja en olis kovin paljon valmis sijoittamaan uuteen. Ehkä käyn vaan korjauttamassa...

Jaa, nyt alkaa tuntuu pää kevyemmältä. Ensi ketaan siis. C ya!

6a00d83451fd2469e201a3fd3e2765970b.jpg