Tästä se alkaa. Mun päässä on brainstormina pyörinyt idea blogin kyhäämisestä. Kirjoittaminen tapahtuu päiväkirja-tyylisesti säännöllisen epäsäännöllisesti. Yritän iltaisin kyhätä juttua kasaan. Tarkoitus ei kuitenkaan ole tehdä mitään myday-blogia.

Olen kolmekymppinen nainen. Maantieteellisesti sijoitun maamme eteläiseen osaan. Olen asunut noin vuoden verran avoliitossa miehen kanssa, jonka olen tuntenut 17-vuotta. Olen käynyt naimisissa ja liitosta on yksi yhteinen karvavauva. Harrastan ikuista laihduttamista, kädentaitojenohjaajana käsitöitä ja pidän musiikista, elokuvista ja lukemisesta kuten 90% muista ihmisistä. 

Kuten jo blogin nimestä voi huomata mulla on bipolaarihäiriö eli tuttavallisemmin kaksisuuntaisen mielialahäiriö. Tuun tästä asiasta kijoittamaan luultavasti aika paljon, sillä se on iso osa mun elämää. Sivurooleissa seikkailee vielä paniikkihäiriö ja epävakaa persoonallisuushäiriö. Yritän kuitenkin keskittyä niihin elämän muihinkin asioihin, en vaan sairauksiin.

Mulle saa ehdottomasti laittaa kysymyksia ja kommentoida!

                                                           175784044-367x235.jpg